A KõPapírOlló feladat objektumelemzése

A feladatban vannak Játékosok és Fogadó, aki a meccseket bonyolítja.

A Játékosnak van
- azonosítója
- nyert meccsek számlálója
A Játékos képes
- fogadni, megkérni egy másik játékost hogy õ is fogadjon és megváltoztatni az eredményszámlálót a meccs kimenetelének megfelelõen
- fogadni egy másik játékos fogadási kérését, kiértékelni az eredményt, megváltoztatni a saját eseményszámlálót a meccs eredményének megfelelõen és visszaadni a meccs eredményét a kezdeményezõ játékosnak
- Kiírni, mennyi meccset nyert már
A Játékos kommunikál
- Egy másik Játékossal

A Fogadónak van
- Három Játékos objektuma
A Fogadó képes
- meccset játszatni a három játékossal
A Fogadó kommunikál
- Az éppen meccset kezdeményezõ játékossal.

A kommunikációs ábra a következõ (csak egy fogadó Játékospárt ábrázolva, ez körbejár a három játékos között).

KőPapírOlló kommunikációs ábra